كل سنه وانتم بخير والى الله اقرب
والسنه اللى جيه نوناتكم تكون بتجرى فالبيت ان شاء الله
وربنا يديم علينا الموده ونفضل مع بعض لحد مندخلهم المدرسه :D
(y)(y)(y) يله ابدء الرررررررررغى :wink:



ياريت كل واحده تقول يوم الولاده عشان نعمل ليسته جديده لحد ما هدى تيجى لانها هى كانت عمله واحده قبل كدا (f)